Є в наявності
550₴
350₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Патрубок Daewoo, Opel 0606401 (Р334)
Є в наявності
550₴
350₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Оригінальний номер Opel 0606401, GM 90128407, 9052544.
Для авто:
Opel - Astra, Kadett, Vectra, Omega, Ascona C, Frontera A, Sintra, Antara, Speedster, Zafira Chevrolet - Lacetti, Nubira, Optra
Daewoo Lacetti, Tacuma, Leganza, Nubira
Nubira | 2.0 | FAM II |
Antara | 2.4 | Z24XE |
Astra F | 1.8 | C18NZ |
Astra F | 1.6 | 16LZ2, 16NZ2 |
Astra F | 1.7 | 17D, 17DR, X17DTL |
Astra F | 1.8 | C18XE, X18XE, C18XEL |
Astra G | 2.0 | X20XER, X20XEV |
Astra H | 2.0 | Z20LEL, Z20LER, Z20LEH |
Zafira A | 2.0 | X20XER, X20XEV |
Zafira B | 2.0 | Z20LER, Z20LEH |
Omega A | 2.0 | 20SE, C20NE |
Omega B | 2.0 | X20XEV |
Vectra A | 1.8 | 18SV, C18NZ, E18NVR |
Vectra A | 2.0 | C20LET |
Kadett E | 1.6 | 16D, 16DA |
Kadett E | 2.0 | 20XE, C20XE |
Frontera A | 2.0 | C20NE |
Frontera B | 2.2 | X22SE, Y22SE |
Calibra | 2.0 | C20XE |
Sintra | 2.2 | X22XE |
Speedster | 1.6, 1.8, 2.0 | 16LZ2, 16NZ2, 18SV, C18NZ, E18NVR, C18XE, X18XE, C18XEL, C20XE, C20NE, X20XEV, 20SEH, 20SER |
Zafira | 1.6, 1.8, 2.0 | 16LZ2, 16NZ2, 18SV, C18NZ, E18NVR, C18XE, X18XE, C18XEL, C20XE, C20NE, X20XEV, 20SEH, 20SER |
Виготовлений з нержавіючої сталі.
Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Чотирьохциліндрові рядні двигуни не можна назвати «класичними» лише з однієї причини - їм не вистачає робочої збалансованості, що притаманна «шісткам» з рядним розташуванням циліндрів. По всіх інших критеріях, як то літрова потужність, економічність, надійність, а головне - світова популярність, «четвірки» давно стали світовим стандартом: приблизно сто років тому, коли зʼявився британський бестселлер Austin 7.
Саме тому чотирьохциліндрові мотори займають вагоме місце в житті більшості автоконцернів - в тому числі General Motors, якому донедавна належала марка Opel. Бо «четвірки» прості, невибагливі, але мають величезний потенціал: наприклад, опелівський C20XE тюнінгується до 300 к.с. навіть без використання турбонаддуву.
Але час не жаліє навіть невибагливі чотирьохциліндрові мотори: металеві елементи окислюються, резинові - трухлявіють, а пластикові - тріскаються. До особливо вразливих належать деталі, що знаходяться у близькості до блоку циліндрів, температура поверхні якого може сягати більше 100 градусів за Цельсієм. І однією з таких деталей є патрубок охолодження блоку циліндрів на кшталт 0606401: він кріпиться безпосередньо до блоку та гонить через себе охолоджувальну рідину під високим тиском (через близькість помпи). Майже кожен автовласник з часом спостерігає підтікання охолоджувальної рідини у цій зоні, оскільки патрубок руйнується через високі температури, тиски, вібрацію та вологу. Це дуже навантажений елемент, що потребує пильності: його серйозне пошкодження може мати катастрофічні наслідки для двигуна.
Тож при перших ознаках несправності патрубок охолодження блоку замінюється. У переважній більшості - на заводську деталь, що легко запресовується та працює стільки ж, скільки й попередній патрубок. Але компанія ACS створила покращену альтернативу для власників автомобілів з моторами GM, що використовують 0606401 - патрубок Р334 з нержавіючої сталі.
На відміну від заводської деталі, Р334 має необмежений ресурс завдяки нержавійці найвищої якості. Наш патрубок пройшов усі необхідні випробування, і ми настільки впевнені в його міцності, що надаємо на нього довічну гарантію. При цьому патрубок запресовується в блок циліндрів з легкістю оригінала, повністю відповідає йому за розмірами та має приємну ціну.
Р334 - це неперевершена якість та надійність, на яку заслуговує ваш двигун.