Ланцюг приводу ГРМ є частиною двигуна автомобіля, і її роль полягає в синхронізації обертання колінчастого валу та розподільчого валу в нижній та верхній частині двигуна. Це допомагає впускному і випускному клапанам двигуна синхронно відкриватися і закриватися з певними інтервалами при кожному обороті двигуна.
Загалом вона діє як сполучна ланка між верхньою частиною двигуна (головкою циліндрів та клапанами) та нижньою частиною (поршнями та картером). Цей елемент схожий на ланцюг у велосипеді та видає більше звуку, ніж ремінь ГРМ.
Правильна синхронізація між фазами газорозподілу і тактами, що відбуваються в циліндрах, є необхідною умовою для забезпечення хорошої потужності та загальної продуктивності двигуна, а також економічної витрати палива.