Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Патрубок Kia 0K20315270A (Р551)
Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Номер для замовлення: Р551
Оригінальний номер деталі: 0K20315270A, 0K20315270B
Для авто: Kia Mentor, Sephia, Shuma, Spectra
Роки виробництва: 1998-2004
Код двигуна: B5-DE
Обʼєм двигуна: 1.5
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Нині у це важко повірити, але 30 років тому автовиробники Південної Кореї займалися приблизно тим самим, чим нині грішать компанії з Китаю: корейці намагалися повторювати європейський стиль, надавати чимало опцій за невеликі гроші… При цьому технічній частині надавалося не так багато уваги. Переломний момент почав відбуватися на межі ХХ та ХХІ століть: тоді корейські машини почали виглядати більш-менш автентично, хоча їх технічна частина все ще могла складатися з запозичень та ліцензійного повторення.
Приблизно тоді, на зламі епох, Kia виробляла компактну модель Sephia другого покоління, яка також могла мати імена Mentor, Shuma та Spectra. У візуальному плані це була повністю самостійна машина, але, як і у випадку з першим поколінням, у другої «Сепії» відчувався технічний звʼязок з тогочасним союзом Ford-Mazda. Особливо це стосувалося двигунів серії B.
В тому числі «четвірки» B5-DE з робочим обʼємом 1.5 літри. Двигун, що мав спортивний характер (адже він встановлювався в тому числі на спортивне купе Mazda MX-3), корейці модифікували задля кращої надійності, ремонтоспроможності та економічності. Що, звісно, плюс. З іншого боку, у такий спосіб Sephia отримала трохи не унікальний двигун, на який сьогодні не завжди вдається знайти запчастини.
Враховуючи, що сьогодні цим моторам 20 років чи навіть більше, власники цих Kia можуть стикатися не лише з дефіцитом деталей, а й з поточними несправностями. Чи привід це змінювати машину на нову? Кожен вирішує сам. Втім ми допомагаємо залишати залишати вже майже класичні Kia на дорозі. І пропонуємо патрубок з нержавійки Р551, який закріплюється у голівці блока циліндрів та слугує для циркуляції охолоджувальної рідини через нього.
На відміну від стандартної деталі, патрубок з нержавіючої сталі може спокійно та нескінченно довго працювати в цій зоні високих температур та вібрацій. Встановивши його одного разу, вам не доведеться більше ніколи його замінювати. Більше того, ви можете бути певні, що на цій ділянці не буде витоку охолоджувальної рідини, адже патрубок встановлюється легко, як заводська деталь.
Належне функціонування системи охолодження - одна з головних умов довгого життя двигуна, і з патрубком Р551 ви можете бути впевнені, що мотор B5-DE проживе ще багато років.