Є в наявності
3 849₴
2 400₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Патрубок Vw 028121065Q (Р496)
Є в наявності
3 849₴
2 400₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Оригінальний номер деталі: 028121065H
Для авто: Volkswagen Transporter (T4)
Роки виробництва: 1990-1996
Код двигуна: ABL
Об'єм двигуна: 1.9
Виготовлений з нержавіючої сталі.
Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Для Volkswagen Transporter (Т4) ранніх років виробництва та з масляним радіатором. Патрубок Р496 (оригінальний номер деталі - 028121065H) може бути замінений трубкою для новіших машин Р497 (оригінальний номер деталі - 028121065Q), але в такому випадку деталь потребуватиме доопрацювання. Відмінність деталей - у куті нахилу одного зі штуцерів
Революційний Volkswagen Transporter четвертого покоління відрізнявся від попередників не лише передньомоторною й передньопривідною схемою. Він став першим представником свого роду, який отримав двигуни рідинного охолодження. І, зважаючи на те, скільки Т4 й досі їздять дорогами світу, радикальні технологічні зміни пішли «Транспортеру» на користь. Та значно збільшили й без того велику армію шанувальників моделі.
Серед власників Transporter четвертого покоління особливою популярністю користується чотирьохциліндровий дизельний двигун ABL з робочим обʼємом 1,9 літри. На те є декілька причин: мотор має вдосталь потужності й крутного моменту, щоб перевозити чималі вантажі (навіть по бездоріжжю), економний, а головне - надзвичайно надійний. Без капітального ремонту ABL може долати більше 500 тисяч кілометрів, що вдається далеко не кожній вібронавантаженій дизельній «четвірці».
Але вроджена надійність двигуна не означає, що він може прожити взагалі без догляду. Мотор чуйно реагує на якість дизпалива і, як і інші двигуни, з роками починає страждати від корозії деталей. До яких, у тому числі, належать сталеві патрубки охолодження: вони надійніші за пластикові, які зустрічаються на новіших «Фольксвагенах», але через щільність компонування під коротким капотом Т4 завжди знаходяться у зоні високих температур та вібрацій. Тож з віком втрачають первинні властивості. Не секрет, якою катастрофою для турбодизельного двигуна може стати витік охолоджувальної рідини, тому про його стан слід піклуватися заздалегідь.
Один з варіантів - встановити трубку охолодження з нержавіючої сталі: вона не боїться окислення, впливу високих температур та вібрації дизельної «четвірки» на низьких обертах. Саме тому ми надаємо довічну гарантію на наші вироби.
Маємо надію, що ці харизматичні «бусики» ще довго будуть десь поруч.