Є в наявності
381₴
250₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник Audi, Seat 1J0121444CH (Р323)
Є в наявності
381₴
250₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р323 Трійник шланга 1J0121444CH VAG з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 1J0121444CH
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Audi | A3 | 1996-2003 | 1.6 | AEH, AKL, APF, AVU |
Seat | Leon | 1999-2000 | AEH, AKL, APF | |
Toledo | 1998-2000 | |||
Volkswagen | Bora | 1998-2005 | AEH, AKL, APF, AVU | |
Golf | 1997-2003 |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Чотирьохциліндровий 1.6-літровий двигун без наддува - це така собі «класика» сегменту компактних автомобілів, яка є чи не у каждого виробника. Зазвичай подібні мотори йдуть з мінімумом складної електроніки (як то система безпосереднього приску), завдяки чому вдається досягти надійності, ремонтопридатності та невибагливості до якості пального. Але є у «класики» й інший бік, менш привабливий: менша потужність та гірша екологічність (у порівнянні з моторами, що мають турбосистему та безпосередній приск).
Хоча конструкційно мотори на кшталт фольксвагенівських AEH/AKL мають високу витривалість, вони не є вічними: згодом, під впливом вологи, температур, технічних рідин різної якості, а також хімії, якою взимку поливають дороги, компоненти двигуна починають втрачати свою початкову форму, ламатися, підтікати - простіше кажучи, виходити з ладу. І одними з перших здаються компоненти системи охолодження, які здебільшого складаються з пластикових і металевих трубок й трійників.
Враховуючи, що сьогодні моторам AEH/AKL більше 20 років, власники машин з цими двигунами могли замінювати деякі компоненти системи охолодження вже по кілька разів. В тому числі шланг 1J0121444CH, який поєднується з компенсаційним бачком і має характерний трійник по центру. Пошкодження цього сегменту - це плями під капотом, регулярна втрата охолоджувальної рідини, неправильна робота всієї системи й перегрів двигуна, тож його ремонт має відбутися при перших ознаках пошкодження.
Якщо ваш автомобіль з тих чи інших причин має поламаний трійник, що належить до вищезазначеного шланга, його можна замінити таким же новим (якого вистачить на 3-5 років), або спробувати трійник Р323, якого вашому автомобілю вистачить на декілька життів. Оскільки Р323 зроблений з нержавіючої сталі, він не боїться ані агресивних середовищ, ані тисків, ані інших факторів, які зазвичай вбивають заводську деталь. З Р323 надійність та довговічність системи охолодження виходить на якісно новий рівень - тож ймовірність підтікань шланга 1J0121444CH стає майже нульовою: хіба що його еластичні сегменти втратять герметичність, але тут ми безсилі.
На Р323, як і на інші деталі з нержавіючої сталі, поширюється довічна гарантія. Адже наші деталі - це втілення якості та надійності. Кращого «компаньйона» для чотирьохциліндрового двигуна вашої машини годі й шукати!