Є в наявності
465₴
300₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Штуцер блоку Chevrolet, Daewoo, Opel, Renault 96351207 (Р330)
Є в наявності
465₴
300₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Оригінальний номер деталі: 0606400, GM - 96830370, 90091526, Renault - 7700860828
Виготовлений із нержавіючої сталі.
Довічна гарантія.
Український виробник – бренд ACS.
Для авто:
Chevrolet | Aveo | 1.6 | 16fd3 |
Opel | Ascona C | 1.3 | 13N, 13S |
Opel | Astra F | 1.4 | 14NV, C14NZ, X14NZ, 14SE, C14SE |
Opel | Astra Classic | 1.4 | X14NZ |
Opel | Astra G | 1.6 | Z16SE, X16XEL |
Opel | Astra H | 1.8 | Z18XE |
Opel | Corsa A | 1.4 | 14NV, C14NZ, C14SE[ |
Opel | Corsa B | 1.6 | C16SEL, C16XE, X16XE |
Opel | Corsa C | 1.4 | Z14XE |
Opel | Tigra A | 1.6 | C16SEL, C16XE, X16XE |
Opel | Meriva A | 1.6 | Z16XE |
Opel | Vectra A | 1.4 | 14NV |
Opel | Vectra B | 1.8 | X18XE1, Z18XE, Z18XEL |
Opel | Vectra B | 2.5 | X25XE |
Opel | Vectra B | 2.6 | Y26SE[ |
Opel | Vectra C | 1.6 | Z16XE |
Opel | Zafira A | 1.6 | Z16SE, X16XEL |
Opel | Zafira B | 1.6 | Z16YNG |
Opel | Sygnum | 1.8 | Z18XE |
Daewoo | Lanos | 1.5 | A15SMS, A15DMS, DOHC |
Chevrolet | Nubira | 1.5 | FAM I |
Daewoo | Espero | 1.5 | A15SMS, A15DMS, DOHC |
Daewoo | Nexia | 1.5 | A15SMS, A15DMS, DOHC |
Renault | 9 | 1.6 | L424 |
Renault | 11 | 1.6 | B/C374 |
Renault | 21 | 1.9 | L48H, L48I |
Renault | Clio I | 1.9 | B/C/S576, B/C/S57L |
Renault | Super 5 | 1.6 | B/C/404 |
Автомобільний світ сповнений таємниць та неочікуваних відкриттів. Де зараз знаходиться Bugatti Type 57SC Atlantic La Voiture Noire, який заочно вважають найдорожчою машиною в світі? За яким принципом отримували назви автомобілі Alpina другої половини XX століття? І як так вийшло, що у автомобілів General Motors та Renault абсолютно ідентичні патрубки блоку циліндрів, хоча в плані проєктування моделі двох концернів не мають нічого спільного?
До цього відкриття наша компанія дійшла випадково. А от що не є випадковістю, так це обмежений ресурс патрубка на всіх двигунах, що зазначені вище - як бачите, їх чимало. Причина банальна: патрубок кріпиться безпосередньо до блоку циліндрів - найважливішої, найгарячішої частини двигуна внутрішнього згоряння, що постійно генерує вібрації у широкому діапазоні частот. Не сприяє довгому життю деталі і рідинний насос (так звана помпа), який також кріпиться до трубки і жене по ній охолоджувальну рідину під високим тиском. Напевно, з усіх нерухомих деталей двигуна, що не належать до «розхідників», саме патрубок блоку циліндрів зазнає найбільшого стресу.
Подібні умови може витримати лише деталь, яку створювали як вічну. І саме такою є патрубок Р330 з нержавіючої сталі.
Р330 не лише ідеально встановлюєтся в блоки циліндрів автомобілей Chevrolet, Daewoo, Opel та Renault, а й оселяється в них на довгі роки завдяки свої необмеженій міцності. І вищезазначені стресові фактори, як то тиск, температури, вібрація, волога, йому байдужі.
Як і на інші деталі з нержавійки, на Р330 поширюється довічна гарантія. Деталь вже встигла відмінно себе зарекомендувати, тож ми впевнені, що з нею неочікуваних витоків охолоджувальної рідини з блоку циліндрів не буде.