Є в наявності
1 904₴
1 200₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Патрубок Opel 90322215 (Р02)
Є в наявності
1 904₴
1 200₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р02 Патрубок системи охолодження (також відомий як «саксофон» чи «флейта») 1336727 Opel з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 1336727; GM - 90322215
Для авто:
Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Calibra | 1989-1996 | 2.0 | C20XE, C20LET |
Kadett E GSi | 1987-1992 | 20XE,C20XE | |
Vectra A | 1988-1994 | 20XE,C20XE, C20LET |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
У 1980-х роках компанія Opel потихеньку, але планомірно почала переходити з заднього приводу на передній, чим викликала занепокоєння серед лояльних клієнтів. Особливо стурбованими були фанати культової моделі Manta, яким запропонували стильне й аеродинамічне, але все ж передньопривідне купе Calibra. Здавалося, що конфлікту між виробником та клієнтами не уникнути…
Втім ніяких зіткнень чи бунтів не було. По-перше, Calibra швидко довела свою свою спортивність навіть з переднім приводом (а особливо - з повним). По-друге, купе отримало видатні чотирьохциліндрові двигуни, які також можна зустріти на найгарячіших версіях Vectra та Kadett E. Враховуючи характер цих моторів, можна лише здогадуватися, як вони експлуатувалися протягом свого життя. І в якому стані знаходяться їх пластикові та гумові компоненти у наші дні.
Наприклад, розподільний патрубок охолоджувальної системи, який ще називають «саксофоном» або ж «флейтою», через стільки років точно потребує заміни: в оригінальному виконанні його зроблено з пластику, який під впливом високої температури двигуна та вібрацій пересихає, вкривається тріщинами та ламається. Що, з урахуванням типової експлуатації цих моторів, може призвести до повної втрати охолоджувальної рідини, перегріву та вартісного капітального ремонту (а може й заміни двигуна). Як варіант - можна встановити новий пластиковий патрубок, що пропрацює роки три чи трохи більше.
Або ж можна встановити вічний патрубок з нержавійки Р02, що створений саме для найгарячіших «четвірок» Opel. «Саксофон» з нержавійки повністю відповідає за розмірами і формою оригінальній деталі, але при цьому не ламається, не пересихає, не тріскається й не дає охолоджувальній рідині витікати. Деталь ідеально підходить як автоспортсменам, так і тим, хто нікуди не поспішає. Термін придатності - необмежений, гарантія - вічна.
Звертаємо увагу, що у патрубка Р02 існує версія, що замінює не лише стандартний «саксофон», а й кутовий шланг 1337393: обидві деталі інтегровані в одну. Ознайомитися з цією версією можна тут.
Для закріплення патрубка Р02 вам знадобляться два хомути Х20-32 та два хомути Х32-50. Придбати їх можна в нашому магазині.