Є в наявності
1 607₴
1 000₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трубка помпи Chevrolet, Opel 96817595 (Р15)
Є в наявності
1 607₴
1 000₴
Гарантія. Довічна Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р15 Патрубок системи охолодження (також відомий як «саксофон» чи «флейта») 96817595 для кросоверів Chevrolet та Opel з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 96817595
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Chevrolet | Captiva | 2006-2018 | 2.4 | Family II (Z24XE, Z24SED) |
Opel | Antara | 2006-2017 |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Вже у перші роки нового тисячоліття стало зрозуміло, що майбутнє автомобільного світу - це кросовери. Розуміли це і в концерні General Motors. Саме тому корейському офісу GM доручили створити на платформі Theta компактний, але теоретично семимісний кросовер, який потім можна було б продавати в Європі та Австралії. Так на світ зʼявилася модель Daewoo Winstorm, більше відома під імʼям Chevrolet Captiva. Паралельно було предсталено її версії для західноєвропейського та австралійського ринків - Opel Antara та Holden Сaptiva.
Думки щодо новинки розділилися: мешканцям ЄС Antara не надто сподобалась, а от у Східній Європі та деяких країнах Азії недорогий, просторий кросовер прижився. Єдине, що непокоїло деяких власників - завелика витрата пального у більшості бензинових варіантів. Напевно, саме тому під кінець життєвого циклу Captiva та її брати більше продавалися саме у дизельному виконанні.
Щоб розхід пального не був ще більшим, у машини має належним чином працювати система охолодження. Тож витоки охолоджувальної рідини неприпустимі. В зоні ризику, як це завжди буває з системою охолодження, знаходяться деталі, зроблені з пластику - наприклад, розподільна трубка (так званий «саксофон»), на якому завʼязані основні компоненти системи, як то термостат та радіатор. Коли пластик «саксофона» пересихає, на ньому зʼявляються мікротріщини, через які відбуваються витоки охолоджувальної рідини та закидання повітря в систему, що виключно негативним чином впливає на двигун.
У випадку з моторами на 2.4 літри є два варіанти вирішення проблеми. Перший - встановити новий заводський патрубок і сподіватися, що його вистачить ще на років пʼять. Варіант другий - поставити на місце заводського «саксофона» вічний Р15, який було розроблено спеціально для кросоверів General Motors.
На відміну від заводського патрубка, Р15 в усіх відношеннях «вічний»: у нього необмежена міць, необмежений ресурс використання, необмежена стійкість до температур, тисків, бруду та корозії, а головне - довічна гарантія, яка підтверджує винятковість деталі.
Ми знаємо, як зробити ваш кросовер кращим! Спробуйте Р15 - деталь, що встановлюється раз і назавжди.