Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Корпус термостатату 34х34мм універсальний із нержавіючої сталі
Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р304Ф Виносний корпус термостата (34х34 мм) Daewoo з нержавіючої сталі
Номер для замовлення: Р304Ф
Для автомобілів: Chevrolet Aveo, Daewoo Lanos, Nexia та інших машин з рядними чотирьохциліндровими двигунами (робочий обʼєм - 1.5-1.8 літри), оснащених кондиціонером
Розміри корпусу термостата:
Довжина | Максимальна ширина | Діаметр | Діаметр | Кут нахилу штуцера |
115 мм | 70 мм | 34 мм | 34 мм | 45° |
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Звертаємо увагу! Якщо ви маєте сумніви з приводу того, чи підійде виносний корпус термостата вашому автомобілю, ознайомтеся з відповідями на найпоширеніші питання. Або ж зателефонуйте нам для консультації.
Виносний корпус термостата - технічно простий, але дієвий спосіб нормалізувати роботу двигуна в холодну погоду, покращити його прогрів. Завдяки віддаленному від ГБЦ корпусу термостат не отримує температурного впливу з боку двигуна, тому відкривається лише тоді, коли температура охолоджувальної рідини сягає необхідного рівня.
Але виносна конструкція - не єдина перевага корпусу термостата від ACS: завдяки двофланцевій конструкції він легко знімається та обслуговується, а оскільки сам корпус зроблено з нержавійки, термін його придатності необмежений! Все, що лишається водієві - вчасно замінювати термостат та перевіряти герметичність патрубків, що виходять на його корпус. А сам корпус гарантовано прослужить десятки років: як і на всі вироби з нержавійки, на корпуси термостатів ACS поширюється довічна гарантія.
Універсальний корпус Р304Ф призначений виключно для термостата з перепускним клапаном. Придбати його можна в нашому магазині. Також у корпуса Р304Ф існують варіації зі штуцером для підігріву дросельної заслінки (Р304ФН10) та зі штуцером для підігріву газового редуктора (Р304ФН16). Усі версії корпуса рекомендовано автомобілям з двигунами General Motors, які опціонально оснащені кодиціонером.