Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник Vw 1J0122447DT (Р107)
Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р107 Трійник шланга системи охолодження 1J0122447DT Volkswagen Group з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 6Q0122447CJ (або у складі шлангів 1J0122447DM та 1J0122447DT)
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Audi | A3 | 1996-2000 | 1.6 | AEH, AKL |
Seat | Leon | 1999-2000 | ||
Skoda | Octavia | 1997-2000 | ||
1999-2002 | 2.0 | APK, AQY | ||
Volkswagen | Bora / Jetta | 1998-2000 | 1.6 | AEH, AKL |
1998-2001 | 2.0 | APK, AQY | ||
Golf | 1997-2000 | 1.6 | AEH, AKL | |
1998-2001 | 2.0 | APK, AQY |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Атмосферні чотирьохциліндрові двигуни концерна Volkswagen Group відомі своєю витривалістю: якщо вчасно проводити регламентоване обслуговування та «годувати» двигун якісним мастилом та пальним, ці мотори здатні долати сотні тисяч кілометрів без капітального втручання. Напевно, саме тому машини з подібними двигунами часто придбаються парками таксі або ж сервісами каршерінгу: мотори прості, економічні, ефективні та з величезним ресурсом.
Втім шкідливий вплив часу нещадний навіть до них: наприклад, моторам AEH, AKL, APK та AQY вже більше 20 років, а це означає, що чи не кожен їх компонент вже може викинути неприємні сюрпризи. Якщо говорити про систему охолодження, то власники машин з цими двигунами все частіше скаржаться на так званий «четвірник» 6Q0122447CJ, який можна знайти у складі шлангів 1J0122447DM та 1J0122447DT: пластикова деталь має тенденцію раптово ламатися, тим самим не лише заливаючи охолоджувальною рідиною підкапотний простір, а й потенційно лишаючи водія у скрутному становищі - адже розрив «четвірника» може відбутися у найменш слушний момент, наприклад посеред малолюдного шосе.
Причини розриву пластикової деталі можуть бути різними: пересихання через жар двигуна, утворення тріщин через його вібрації… Зазвичай відбувається накладання одразу кількох факторів. І у цій ситуації у власника машини з вищезазначенними моторами є декілька варіантів на вибір: встановити новий заводський трійник, який прослужить у кращому випадку стільки ж, скільки попередній, знайти пластиковий аналог у сторонніх фірм (який буде дешевшим, але ще менш надійним)… Або ж встановити «четвірник», що прослужить машині усе її життя - Р107.
Р107 виконано з нержавіючої сталі, тож тріщини через пересихання чи високі температури йому не страшні. Більше того, деталь з нержавійки має кращу пропускну здатність, адже її стінки тонші, ніж у пластикових. А краща пропускна здатність дає змогу охолоджувальній рідині ефективніше виконувати свою роботу. Таким чином, Р107 можна розцінювати як невеличкий тюнінг, який не потребує значних фінансів.
Деталь з нержавіючої сталі надзвичайно надійна. Настільки, що ми надаємо на неї довічну гарантію. Адже ми справді хочемо покращити систему охолодження вашого автомобіля - тут, зараз і назавжди.