Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Фланець термостату Vw 06K121111P (Р177)
Є в наявності
1 100₴
700₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Оригінальний номер: OEM 06K121111P, 06K121111N
Для авто: Audi Q3, Q5, Q8, Skoda Super B, VW Passat, Jetta, Golf 7, Polo, Touareg
Об'єм двигуна: 1.8-2.0
Код двигуна: D4D
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник - бренд ACS.
Звертаємо увагу! Існує декілька різновидів корпусу помпи 06K121111P, що відрізняються не лише останньою літерою в оригінальному номері, а й посадковим місцем одного з фланців. Якщо посадкове місце має округлий контур - ви на правильній сторінці і вам потрібен фланець Р177. Якщо рівний - ознайомтеся з фланцем Р319.
Розташування фланця Р177 позначене на схемі жовтим кольором.
Скептики вважають, що німецький інженерний геній сильно переоцінено. Що німецькі машини за надійністю суттєво програють японським, а Фердинанд Порше, якого вважають чи не хрещеним батьком німецького автопрому, більшість винаходів просто підгледів у інших конструкторів. І в цих словах є частина правди: доведено, що загальну концепцію Volkswagen Kafer (також відомого як Beetle) Фердинанд Порше створив на базі прототипа компанії Tatra. Але це не скасовує того, що саме Порше зробив концепцію «народного автомобіля» практичнішою, людянішою, довершенішою. Саме завдяки йому Beetle став світовим бестселером, випускаючись без значних змін понад півстоліття.
І саме німецькі інженери найчастіше створюють складні, втім елегантні і економічно виправдані конструкції, інколи компілюючи світові рішення в одне. Яскравий приклад - корпус помпи системи охолодження 06K121111P та його варіації з іншими літерами на кінці: він не лише має незвичну форму, а й виконує функцію корпуса термостата. При цьому конструкція максимально універсальна і використовується одразу на деяких моделях концерну. Шкода лише, що її вартість істотно полегшує кишені власників машин Audi, Seat, Skoda та Volkswagen.
І хоча сама помпа надійна і чудово виконує свої функції навіть з часом, її фланці можуть обламуватися, тріскатися та протікати - що абсолютно нормально для елементів, зроблених з крихких матеріалів (пластик, гума). На щастя, є рішення, що перетворюють корпус помпи на майже вічну деталь - фланці з нержавіючої сталі.
Фланці з нержавійки міцно закріплюються на корпусі (у його жорсткій частині) і, завдяки властивостям нержавіючої сталі, ходять роками без потреби у заміні. Ми чудово знаємо, які умови доводиться витримувати фланцям: волога, вібрації, жар від двигуна, тиск охолоджувальної рідини різної температури, - але все одно впевнені в їх якості та міцності. Саме тому на них поширюється фірмова довічна гарантія. Навіщо замінювати весь корпус, коли можна замінити лише його фланці? Зекономте щонайменше половину вартості корпуса помпи!
Фланці з нержавійки - той випадок, коли німецьку інженерію вдалося покращити. І результат перевершив усі очікування.
Якщо ви помітили, що фланець зі зворотньої сторони також має ознаки пошкодження, радимо ознайомитися з його аналогом з нержавійки - деталлю Р255.