Є в наявності
804₴
500₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник Seat, Vw 1J0122447ED (Р108)
Є в наявності
804₴
500₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р108 Трійник шланга 1J0122447ED VAG з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 1J0122447ED
Для авто:
Audi - A3
Seat - Leon, Toledo
Skoda - Octavia
Volkswagen - Bora, Golf
Роки виробництва: 1999-2006
Робочий обʼєм двигуна: 1.6
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Атмосферна «рядна» четвірка з робочим обʼємом 1.6 літри - це класика моторобудування, наче «Чотири сезони» Вівальді у музиці. Чотири циліндри по 0,4 літри кожен - це втілення надійності, міцності, витривалості, невибагливості. Саме тому подібні мотори були популярні як півстоліття тому, так і зараз - хіба що система підготовки паливної суміші змінилася з карбюраторної на інжекторну.
Концерн Volkswagen приділяв (і приділяє) чимало уваги подібним двигунам: вони широко використовуються на компактних моделях, встановлюються на машини для країн, що розвиваються (і де пальне може мати посередню якість). Так звані мотори 1.6 MPI - один з найпопулярніших квитків в світ VAG. Бо просто, надійно і, власне, не надто дорого.
Але, як і інші мотори, 1.6-літрові «четвірки» не вічні. Є елементи, що зношуються, ламаються, тріскаються - така вже природа ДВЗ. І, як і на більшості моторів, до числа вразливих деталей належать елементи системи охолодження - зокрема ті, що зроблені з крихких матеріалів: пофарбованої сталі, пластику… У підкапотному просторі, де волого та спекотно, деталі з недовговічних матеріалів зазвичай живуть від трьох до семи років - потім деталі необхідно замінювати. Й так раз за разом.
Але це замкнуте коло можна розірвати, встановивши деталі з нержавіючої сталі. Для фольсквагенівських чотирьохциліндрових моторів початку XXI століття ми створили декілька деталей, що значно підвищують надійність системи охолодження, і одна з них - трійник Р108, що встановлюється в шланг від компенсаційного бачка 1J0122447ED. В заводському виконанні трійник шланга пластиковий і недовговічний: тріщини або пошкодження на ньому можуть не лише залишити систему охолодження без антифризу (а отже перегріти мотор), а й зачепити інше навісне обладнання. Недостатня міцність одного малесенького трійника - але наслідки можуть бути великими та катастрофічними.
Щоб пластиковий трійник вже ніколи не був головним болем, його можна замінити аналогом з нержавіючої сталі - Р108. Адже він не тріскається, не деформується, не підтікає, легко встановлюється, має приємну ціну, до найменших деталей повторює оригінал за формою, а головне - має довічну гарантію, що підтверджує його «вічність». Це та деталь, яка не буде розхідником: деталі системи охолодження з нержавіючої сталі встановлюються раз і назавжди.
Спробуйте й ви надійність, яка гідна вашого автомобіля! Зробіть чотирьохциліндровий двигун свого улюбленця ще міцнішим та витривалішим з Р108!