Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник пічки Ford 6L2Z18C553C (Р372)
Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р372 Трійник патрубків обігрівача 6L2Z18C553C Ford з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 6L2Z18C553C
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Двигун |
Ford | Explorer | 2005-2010 | 4.6 | Modular 24-valve (3 клапани на циліндр) |
Mercury | Mountaineer |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Четверте покоління Ford Explorer, яке також продавалося під брендом Mercury, було останнім, що пропонувало рамне шасі та восьмициліндрові двигуни — тобто було останнім Explorer, який можна було назвати справжнім американським позашляховиком. Саме це й приваблює в ньому поціновувачів потужності, надійності та комфорту: адже чим простіший і брутальніший автомобіль, тим більш складні умови він може витримати, тим довше він живе і тим легше його ремонтувати. На жаль, навіть олдскульна конструкція не робить Explorer 2005-2010 років вічним, і ряд проблем з віком все ж починає прорізатися.
Більшість з них, звісно, стосуються механіки, електрики та корозії кузова. Якщо казати про восьмициліндрові двигуни, які розраховані навіть під пальне не найвищої якості, то найбільше від часу (а фактично — від вібрації, вологи та різних температур) страждає навісне обладнання — як, наприклад, патрубки системи охолодження. Значна їх частина на Explorer зроблена з металу та пластику, які витримують до 10 років експлуатації, а потім патрубки починають протікати, спричиняючи повітряні корки в системі охолодження, які призводять до неправильної роботи інших систем, а двигун — до перегріву. Тому власникам Explorer, як і власникам будь-якої іншої машини з двигуном внутрішнього згоряння, слід відстежувати стан системи охолодження, регулярно перевіряючи її на герметичність. А якщо система все ж підтікає антифризом — негайно замінювати пошкоджену деталь.
До списку вразливих елементів системи охолодження Explorer четвертого покоління зокрема належить трійничок, який входить до складу групи патрубків обігрівача 6L2Z18C553C: цей сегмент знаходиться під значними тисками й в обмеженому просторі, тому відомий своєю слабкістю. На щастя, всю групу патрубків можна замінити новою (деталь 6L2Z18C553C й досі виробляється), але з економічної точки зору це не надто розумне рішення: група коштує близько 300 доларів й доставляється зі Сполучених Штатів кілька місяців. Плюс, не дає гарантій, що з часом трійник не почне підтікати знов. Набагато простіше (й дешевше) замінити лише пошкоджений трійник та забути про підтікання в групі 6L2Z18C553C взагалі.
Саме на заміну трійнику в групі трубок обігрівача ми створили аналог Р372 з нержавіючої сталі. Викононий у повній відповідності до оригіналу, трійник Р372 з нержавійки не лише легко встановлюється, а й в рази надійніший за оригінальну деталь. При цьому його помірна вартість дозволяє добряче зекономити на ремонті, а надійність не викликає питань навіть через десятки років: на усі наші вироби з нержавійки поширюється довічна гарантія. Це просте вирішення складної, на перший погляд, проблеми.
Зробіть свій надійний позашляховик ще надійнішим! Оцініть абсолютну якість, втілену в деталях, що ніколи не ламаються!