Є в наявності
804₴
500₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник Seat, Vw 1K0122063P (Р106)
Є в наявності
804₴
500₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р106 Трійник шланга системи охолодження 1K0122063P VAG з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: N90761001 у складі шланга 1K0122063P
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Audi | A1 | 2010-2014 | 1.2 | EA111 (CBZA) |
A3 | 2009-2013 | EA111 (CBZB) | ||
Seat | Altea | 2007-2015 | ||
Ibiza | 2009-2012 | |||
Leon | 2006-2012 | |||
Toledo | 2012-2015 | EA111 (CBZA, CBZB) | ||
Skoda | Fabia | 2010-2014 | EA111 (CBZA) | |
Octavia | 2010-2013 | EA111 (CBZB) | ||
Rapid | 2012-2015 | EA111 (CBZA, CBZB) | ||
Yeti | 2009-2015 | EA111 (CBZB) | ||
Volkswagen | Beetle | 2011-2014 | ||
Caddy | 2010-2015 | EA111 (CBZA, CBZB) | ||
Golf / Golf Plus | 2009-2014 | |||
Jetta | 2010-2014 | EA111 (CBZB) | ||
Polo / Vento | 2009-2014 | EA111 (CBZB, CBZC) | ||
Touran | 2010-2015 | EA111 (CBZB) |
Паливо: бензин
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Різні двигуни створені під різні потреби, і 1.2-літровий турбомотор EA111 - це двигун для «міської» експлуатації: у нього невелика потужність, але чудова економічність на невеликих швидкостях. Мотор встановлювався здебільшого на компактні автомобілі концерну Volkswagen і свого часу відповідав найсуворішим екологічним нормам.
Але суто «міська» експлуатація - малоймовірна ідилія навіть для компактних Skoda Fabia чи Volkswagen Polo, тому мотори ЕА111 час від часу проходять стрес-тести шосе та автобанами. У подібних умовах найбільше навантаження відчувають КШМ, а також системи змащення та охолодження. Останню також поступово вбивають волога навколишнього середовища, вібрації, жар від двигуна - тож не дивно, що деякі компоненти системи охолодження (здебільшого ті, що зроблені з пластику) не витримують і пʼяти років експлуатації.
Серед вразливих елементів - трійник шланга 1K0122063P, який приєднується до додаткового насоса охолоджувальної рідини та радіатора охолодження повітря, що підгоняється до турбосистеми. Деталь не відрізняється довговічністю, бо має не надто вдале розташування, плюс зроблена з крихкого пластику, який не любить високі температури підкапотного простору. Декілька років експлуатації - і трійник тріскається, спричиняючи підтікання охолоджувальної рідини, некоректну роботу як системи охолодження, так і ряду інших, а також наражаючи двигун на ймовірність перегріву.
Щоб трійник шланга більше ніколи не був причиною головного болю, при найближчому обслуговуванні системи охолодження замініть його аналогом, який ніколи не зламається, не потріскається і не протече - Р106. Виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі, Р106 повністю повторює форму оригінальної деталі, але позбавлений усіх її недоліків. Високі температури, волога, навіть незначний фізичний вплив внаслідок ДТП - усе це Р106 гідно витримує, не втрачаючи необхідної системі охолодження герметичності.
На Р106, як і на інші вироби з нержавійки, ми надаємо довічну гарантію: міцнішої та витривалішої деталі годі й шукати!