Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Фланець термостата Hyundai, Kia 25620-2GXXX (Р573)
Є в наявності
973₴
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Номер для замовлення: Р573
Оригінальний номер деталі: у складі блоку термостата 25620-2GXXX.
Сумісність:
Марка | Модель | Покоління | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Hyundai | Elantra N | Сьоме - CN7 (2021-т.ч.) | 2.0 T-GDi (бензин) | G4KH |
i30 N | Третє - PD (2018-т.ч.) | |||
Kona N | (2021-т.ч.) | |||
Santa Fe | Третє - DM (2012-2020) | |||
Sonata | Шосте - YF (2009-2014) | |||
Сьоме - LF (2014-2019) | ||||
Veloster N | Друге - JS (2018-н.ч.) | |||
Kia | KX7 | (2016-2021) | ||
Optima | Третє - TF (2011-2015) | |||
Четверте - JF (2015-2019) | ||||
Sorento | Третє - UM (2015-2020) | |||
Sportage | Третє - SL (2011-2015) | |||
Четверте - QL (2015-2021) |
Виготовлений з нержавіючої сталі.
Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
G4KH - один з найяскравіших чотирьохциліндрових двигунів корейської корпорації Hyundai/Kia: він встановлюється як на масові кросовери Santa Fe та Sportage, так і на гарячі моделі лінійки N. Завдяки змінюваним фазам газорозподілення та малоінерційній турбіні мотор може похизуватися не лише великою літровою потужністю, а й помірною витратою пального. А от його надійність на тлі інших чотирьохциліндрових двигунів концерну виглядає вже не так переконливо.
Головна причина - підвищене теплонавантаження двигуна завдяки турбосистемі. Високі температури у підкапотному просторі призводять до передчасного старіння пластикових та металевих елементів мотору, до яких зокрема належать і компоненти системи охолодження. В тому числі й блок термостата: температурний вплив, вібрації та не надто вдала конструкція одного з його вихідних фланців призводять до швидкої появи тріщин на тому самому фланці, і, як наслідок, до витоків охолоджувальної рідини. На жаль, у випадку з двигуном G4KH проблема має масовий характер, а особливо від неї страждають мотори потужних Hyundai лінійки N.
Є два способи вирішити проблему. Перший - повністю замінити блок, більша частина якого залишається неушкодженою, все ж витримуючи навантаження. Чи розумно це з економічної точки зору - кожен вирішує для себе сам. Але є альтернативний варіант: можна назавжди прибрати злощасний фланець з блоку термостата, замінивши його на виріб Р573 з нержавіючої сталі. Завдяки оптимізованій конструкції фланець Р573 не обтяжує блок термостата, легко кріпиться на заводське місце, а головне - ніколи не тріскається та не ламається під впливом зовнішніх факторів. Таким чином ліквідується одна з головних «дитячих хвороб» мотора G4KH.
Як і на інші деталі з нержавіючої сталі, на фланець Р573 поширюється довічна гарантія: ми впевнені, що він прослужить вашому автомобілю усе його життя.