Є в наявності
4 230₴
2 650₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Масляний радіатор Opel 90529109 (Р213)
Є в наявності
4 230₴
2 650₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Р213 Патрубок системи охолодження, що замінює масляний радіатор 0650779. Для автомобілей Opel
Оригінальний номер деталі: 0650779, GM - 90529109
Для авто: Opel Astra G, Astra H, Sintra
Код двигуна: X22XE
Паливо: бензин
Виготовлена з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Як і охолоджувальна рідина, автомобільне мастило має оптимальну робочу температуру. Якщо вона вище норми - мастило починає горіти, спричиняючи не лише характерний синій дим з вихлопної труби, а й погане змащення рухомих елементів двигуна. Якщо температура занизька, тоді в двигуні виникають проміжки та конденсат. В обох випадках зменшується не лише ККД мотора, а й його ресурс. Чого, звісно, не хоче жоден водій.
Для утримання температури мастила в робочому діапазоні більшість автомобілів має масляний радіатор: все ж таки перегріви мастила трапляються частіше. Подібні пристрої ефективно виконують свою роботу, але інколи мають суттєвий недостаток: через пластиковий корпус, що розташовується близько до двигуна, радіатори швидко пересихають і тріскаються, спричиняючи не лише витік охолоджувальної рідини, а й, як мінімум, моментальний перегрів мастила. Подібний недолік властивий, наприклад, Opel Sintra з двигуном X22XE - чудовому сімейному автомобілю, який, на жаль, мав чимало «дитячих хвороб».
Оскільки заміна заводського радіатора на новий капітально не вирішує проблему (радіатор залишається бомбою уповільненої дії), інженери ACS створили для нього «вічну» заміну - патрубок з нержавіючої сталі Р213. На відміну від пластикового радіатора, цей патрубок не змінює властивостей через жар двигуна, його вібрації, тиски охолоджувальної рідини. Р213 продовжує працювати як новенький навіть через тисячі кілометрів. І ми даємо довічну гарантію на те, що він завжди працюватиме як новий.
Принцип роботи патрубка дуже простий: оскільки робоча температура мастила в середньому на 10 градусів вища за температуру охолоджувальної рідини, дві рідини протікають в корпусі патрубка паралельно в окремих каналах. Таким нехитрим способом мастило охолоджується навіть без традиційного радіатора.
Якщо у вас залишилися питання - зателефонуйте нам для консультації.