Немає в наявності
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник Chevrolet, Opel 95034093 (Р37)
Немає в наявності
600₴
Гарантія. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Трійник 95034093 Chevrolet, Opel з нержавіючої сталі
Р37 Трійник патрубка обігрівача 95034093 для кросоверів Chevrolet та Opel з нержавіючої сталі
Оригінальний номер деталі: 95034093
Для авто:
Марка | Модель | Роки виробництва | Робочий обʼєм двигуна | Код двигуна |
Chevrolet | Captiva | 2011-2015 | 2.2 | A22DM |
Opel | Antara | 2010-2015 |
Паливо: дизель
Виготовлений з нержавіючої сталі. Довічна гарантія.
Український виробник бренд ACS.
Наприкінці першого десятиріччя XXI кросовери платформи Theta (а це і Chevrolet Captiva, і Opel Antara, і Daewoo Winstorm) користувалися неабияким попитом, особливо у східній частині Євразії: машини виявилися просторими, надійними та недорогими. Чи не єдиним недоліком кросоверів-близнюків була лінійка двигунів на старті продажів: бензинові мотори були потужними, але споживали забагато пального, а дизель - навпаки, був економічним, втім не надто енергійним. Ситуація змінилася з появою на межі десятиліть 2.2-літрового турбодизеля: він був і потужним, і надійним, і економічним.
Але сьогодні моторам A22DM близько 10 років, тож слабкі місця починають даватися взнаки: зʼявляються проблеми з електронікою, турбонагнітачами, та й система охолодження починає підтікати. Все це абсолютно нормально для дизельного двигуна, який генерує багато тепла та вібрацій. Особливо страждають деталі з пластику, які не надто люблять високі температури: під впливом тепла пластик стає надто сухим і починає тріскатися, допускаючи витоки охолоджувальної рідини. А витоки антифрізу - це не лише плями під капотом та підвищена температура двигуна, це й надмірне споживання пального, неправильна робота електроніки та механіки, надмірні навантаження на поршневу групу і, як результат, дуже дорогий ремонт двигуна (а в деяких випадках - навіть його заміна).
Тож кожен елемент системи охолодження має бути цілим та надійним. В тому числі такі дрібʼязки, як трійник випускного каналу опалювача, до якого підʼєднуються гумові шланги: елемент знаходиться у безпосередній близькості до розширювального бачка, тому його розгерметизація буде особливо чуттєвою для мотора. А дизельний мотор без охолодження - це небезпечно і дорого.
Щоб заміна трійника опалювача не перетворювалася на буденність, при його пошкодженні замініть його аналогом з нержавійки Р37. Чому? Нержавіюча сталь, на відміну від пластика, не пересихає, не тріскається, не пропускає охолоджувальну рідину, а отже система охолодження вашого кросовера буде надійно захищена. Трійник Р37 - недорогий, але ефективний спосіб подовжити життя улюбленого автомобіля, який, до того ж, має довічну гарантію. Тому що патрубки з нержавійки від ACS - це виключна якість. Встановлюючи його один раз, ви більше не повертаєтеся до обслуговування цієї деталі.