Рульова тяга є металевою штангою, яка є конструктивною складовою приводу рульового управління і служить для передачі зусиль від рульової рейки на поворотні кулаки для забезпечення повороту колеса на необхідний кут. Також в залежності від конструктивних особливостей тяга може служити як регулювання розвалу/сходження коліс. З одного боку рульова тяга кріпиться до рульової рейки, а з іншого за допомогою рульового наконечника з'єднується з поворотним кулаком. Кожен виробник встановлює свій заявлений ресурс на кермові тяги. У середньому він становить 100-150 тис. км. пробігу. Це умовні цифри, оскільки залежно від стилю водіння та стану дорожнього покриття, яким пересувається транспортний засіб, цей ресурс може бути меншим або навіть більшим. Непоодинокі випадки, коли тяги кермові перебувають у нормальному робочому стані навіть після 250 тис. км. До основних симптомів несправності рульових тяг можна віднести: сторонні звуки на кшталт металевого скреготу, стукотів при русі по ям або купи; характерні стуки при повороті кермового колеса вліво чи вправо; автомобіль важко тримає прямолінійну траєкторію руху; нерівномірне знос шин; для повороту коліс потрібно докласти до керма набагато більше зусиль, ніж зазвичай; наявність люфтів у місцях кріплення рульових тяг; биття на рульовому колесі, яке відчувається під час руху транспортного засобу.